CBS verrijkt campagnes met augmented reality

Buitenreclame-exploitant CBS Outdoor verrijkt de komende maand haar campagnes met augmented reality.

De komende vier weken zal CBS Outdoor al haar straatabri’s, stationsabri’s en stationsspreads voorzien van augmented reality. Adverteerders die in deze weken een campagne hebben geboekt, krijgen volgens de exploitant de kans om kennis te maken met deze nieuwe toepassing, waarbij een reclame-uiting tot leven komt in de virtuele wereld op de smartphone of tablet. Volgens CBS, die zegt dat ze hiermee de eerste zijn als buitenreclame-exploitant, zorgt de toepassing voor een optimale merkbeleving. CBS Outdoor is hiervoor een exclusieve samenwerking aangegaan met Dutch Rose Media.

 Source: adformatie.nl website, 4 September 2012

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: